גדעון סער מקים מפלגה חדשה; גדי איזנקוט צפוי לחבור אליו

    אבי רבינא 3 Comment on גדעון סער מקים מפלגה חדשה; גדי איזנקוט צפוי לחבור אליו

    התייאש מלהמתין: חבר הכנסת גדעון סער יוצא לדרך עצמאית ופותח מפלגת ימין אליה צפויים להצטרף אישי ימין מהכנסת ומחוצה לה | כל הפרטים

    גדעון סער צילום: משה גולדשטיין
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפץ דרמטי בימין הישראלי. חבר הכנסת גדעון סער, מבכירי הליכוד ומי שממוקם בחמישייה הראשונה ברשימת הליכוד לכנסת, מכריז הערב (שלישי) על הקמת מפלגה חדשה שתרוץ בבחירות הקרובות הצפויות להתקיים בעוד מספר חודשים.

    אל סער צפויים לחבור הרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון והשר יועז הנדל וחבר הכנסת צבי האוזר מסיעת "דרך ארץ" המשובצת כיום למפלגת "כחול לבן".

    סער, מצוי מזה שנים רבות, ביריבות מתמדת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעל אף מיקומו הגבוה של סער ומספר הקולות הרב להם זכה בבחירות הפנימיות במפלגת הליכוד, לא קיבל תפקיד בכיר בממשלה כמו יתר חברי הכנסת הבכירים בליכוד. בפריימריז האחרונים שהתקיימו לפני כשנה, התמודד סער מול ראש הממשלה בנימין נתניהו אך הפסיד כשידו של נתניהו על העליונה.

    התפצלותו של חבר הכנסת סער מהליכוד והקמת מפלגה חדשה בימין עשויה להביא להוספת קולות למרכז ימין אך עם זאת, למנוע מראש הממשלה בנימין נתניהו להקים את הממשלה הבאה או ליהנות מהעברת חוקים להם יתכן והוא מצפה כדוגמת החוק הצרפתי וכדומה.

    יצוין, כי טרם החליטה הכנסת באופן סופי על בחירות. החוק לפיזור הכנסת נדון בימים אלה בוועדת הכנסת ויש סביבו חילוקי דעות רבים. החוק צפוי לעבור בשבועות הקרובים בתקווה שימצא תאריך מוסכם ליום הבחירות לכנסת ה-24. הבחירות הרביעיות בתוך שנתיים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כולם נגד ביבי אבל הוא ינצח בגדול

      1. כדאי לך להסיק מסקנות מדוע כולם נגד ביריון אלים ומושחת – שפועל נגד המדינה ואזרחיה…